Întrebări frecvente
Sănătate în străinătate
Cum pot face programare pentru o consultație?
Puteți contacta biroul nostru de informare din București sau Departamentul de Pacienți Internaționali prin telefon, fax sau e-mail. În plus, ne puteți transmite o solicitare completând formularul de contact direct pe site-ul nostru.
Ce se întâmplă dacă nu sunt vorbitor de limba turcă sau engleză?
Se permite acompanierea de către membrii familiei în timpul consultației?
Suntem bucuroși să vă ajutăm cu serviciile de cazare în funcție de necesitățile dumneavoastră. În cazul în care călătoriți cu mai mulți membri ai familiei, vă rugăm să comunicați acest lucru reprezentanților noștri pentru aranjamentele necesare. De asemenea, se permite accesul unor membri ai familei în timpul consultației.
Putem beneficia de serviciile medicale din spitalele dumneavoastră fără o programare în prealabil?
Este nevoie de trimiterea sau recomandarea din partea unui medic?
Pentru a efectua o programare nu este necesară recomandarea sau trimiterea din partea unui medic. Este important să aduceți cu dumneavoastră dosarul medical care să indice istoria medicală și orice investigații effectuate înainte de sosire. Informațiile medicale trebuie traduse în prealabil în limba engleză.
Pentru a face o programare, ce informații trebuie să furnizez? Ce documente trebuie să aduc?
Care este costul unei intervenții chirurgicale sau tratament?
Costurile diferă chiar și pentru pacienții cu aceeași problemă medicală. După evaluarea cazului medical, se transmite o estimare de costuri din partea unui medic. Istoricul medical trebuie analizat de către un medic specialist pentru o recomandare asupra planului de tratament unic pentru fiecare pacient în parte.