• Tuncay Ozturk

4 SFATURI PENTRU O COLOANĂ VERTEBRALĂ SĂNĂTOASĂ

Majoritatea oamenilor se confruntă cu dureri de spate la un moment dat în viața lor, însă cu toate acestea, pentru mulți, durerea este persistentă și greu de gestionat. Luând măsuri pentru a menține o coloană vertebrală sănătoasă, vă ajutați să evitați durerea sau să ușurați suferința prin care treceți deja.

Indiferent dacă vă recuperați de la o leziune a coloanei vertebrale sau că luați măsuri pentru a opri viitoarele dureri de spate, aceste patru sfaturi vă pot ajuta să vă mențineți o coloană vertebrală sănătoasă:

1. ASIGURAȚI-VĂ RESURSELE DE VITAMINA D ȘI CALCIU Asigurați-vă resursele de vitamina D și calciu

Pentru a vă menține coloana vertebrală sănătoasă este important ca ea să aibă destule resurse de calciu și vitamina D în fiecare zi. Acești nutrienți ajută la prevenirea apariției osteoporozei, boală responsabilă de multe fracturi ale coloanei vertebrale, ce implică totodată dureri foarte mari. Calciul se găsește în produse verzi, dar și in fructe precum portocala. Puteți obține vitamina D prin expunerea la soare, însă dacă nu vă place să stați la soare, puteți să mâncați foarte multe produse lactate.

Majoritatea adulților nu își iau aportul zilnic de calciu și vitamin D, așa că este bine să vă consultați doctorul care vă poate sfătui în legătură cu doza zilnică de care aveți nevoie, și dacă este cazul, și luarea unor suplimente alimentare.

2. RELAXAȚI-VĂ COLOANA VERTEBRALĂ ÎN TIMP CE DORMIȚI RELAXAȚI-VĂ coloana vertebrală în timp ce dormiȚI

Cum dormiți și, de asemenea, salteaua pe care dormiți, vor avea un impact asupra sănătății coloanei vertebrale și dacă vă treziți sau nu în durere.

Coloana vertebrală lucrează din greu toată ziua pentru a vă menține coloana vertebrală. Când vine timpul să vă odihniți, ați dori ca toate ligamentele și mușchii să se relaxeze și să aveți suficient timp pentru a se reface. Salteaua ideală și perna vă pot ajuta să oferiți odihna de care aveți nevoie pentru coloana vertebrală.

Selectați o saltea care oferă un sprijin sănătos pentru coloana vertebrală. Va trebui să luați în considerare poziția dvs. de somn atunci când alegeți o pernă. Merită costul suplimentar pentru a investi într-o saltea de bună calitate, care nu vă va lăsa să vă treziți cu dureri de spate dimineața.

3. FACEȚI UN MASAJ

A avea masaje regulate poate ajuta nu numai la ameliorarea stresului, dar și la creșterea endorfinelor, care sunt calmante naturale. Un masaj relaxant poate îmbunătăți, de asemenea, fluxul de sânge, permițând mai multor nutrienți să ajungă în regiunea afectată și să accelereze vindecarea.

Dacă doriți să profitați complet de avantajele masajului, atunci luați în considerare să investiți în propriul scaun de masaj, astfel încât să îl puteți folosi oricând doriți.

4. LIMITAȚI TIMPUL DE ȘEDERE ȘI EXERSAȚI O POSTURĂ BUNĂ Limitați timpul de ședere și exersați o postură bună

Oamenii au fost făcuți să se miște, însă din păcate, majoritatea pacienților noștri ajung să stea pe un scaun, la birou, sau în mașină, pentru cea mai mare parte a zilei.

Statul pune de trei ori mai multă presiune asupra coloanei vertebrale decât atunci când stați în picioare. Tendința de a ne apleca atunci când stăm la un birou poate agrava mult mai mult discurile din coloana vertebrală.

Dacă trebuie să stați în timpul zilei, fie pentru serviciu, fie pentru alt motiv, fixați-vă un punct în care să stați cum trebuie. Practicarea unei posturi bune poate ajuta la ameliorarea presiunii asupra coloanei vertebrale.

Pentru orice alte informații, vă stăm cu mare drag la dispoziție la numărul de telefon 0799 76 74 76 sau la adresa office@tuncayozturk.com. Beneficiați de consultațiile noastre gratuite și scăpați de durerea ce vă macină!

0 afișare
Medicine Park
by Tuncay Ozturk

NU 

LUCRĂM

CU CNAS

SAU

CASMB.

OBȚINE O CONSULTAȚIE GRATUITĂ!