top of page
  • Poza scriitoruluiTuncay Ozturk

Exercitii care vă ajută să calmați durerile labei piciorului



Exercitii care va ajuta sa calmati durerile labei piciorului

Daca va dor talpile fiindca ati mers mult, nu aveti nevoie de medici, ci de un remediu efficient. Iata cum va puteti ingriji picioarele.

Imbaiati-va picioarele. Umpleti un lighean cu apa rece si altul cu apa firbinte la o temperature suportabila. Asezati-va pe scaun, in fata ligheanelor si puneti-va picioarele in apa rece. Peste 5 minute, treceti-le in apa calda si repetati de cateva ori.

Masati-va talpile. Puteti rula talpile goale pe o minge de tenis, o minge de golf sau un facalet, timp de cateva minute.

Faceti miscari de intindere. Stati circa 1 metru distanta de un perete. Asezati mainile pe perete si duceti in fata piciorul drept, cu genunchiul indoit. Tineti piciorul stang intins, cu calcaiul pe sol. Ar trebui sa simtiti o usoara extensie in calcai si in bolta planetara. Mentineti pozitia 10 secunde, apoi repetati pe partea cealalta.

162 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page